Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
În Palma Ta

"Viens Jesus et demeure auprès de moi"

21 Janvier 2015 , Rédigé par Emma S. Publié dans #Gânduri scurte

Fiindca muzica nu e doar muzica, ci e o rugaciune.

Doamne, am nevoie de Tine!
Am nevoie sa-mi umpli inima, gandul, viata.
Am nevoie de prezenta Ta, fiindca fara ea viata e un cosmar.
Numai Tu poti da vietii sens
Numai Tu poti alina inima
Numai Tu poti aduce fericirea.
Toata fericirea vietii acestea nu e decat falsitate, amaraciune si goliciune.
Numai in Tine e refugiul, ajutorul si sprijinul meu
Caci numai Tu cunosti inima mea.
Si mi-ai promis, mi-ai promis prezenta Ta in fiecare zi!
Da Doamne, vreau sa stau "la umbra aripilor Tale"
Vreau sa beau "apa vie"
Si vreau sa calatoresc cu Tine prin lume...pana cand odata voi ajunge acasa.
Si vreau sa ajung cu Tine de mana!
Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article