Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
În Palma Ta

Azi...fii recunoscator pentru un lucru "marunt"

18 Mars 2019 , Rédigé par Emma S. Publié dans #Despre mine

Imi aduc aminte parca era ieri. O zi de primavara, stateam intinsa pe un pat de kinésitérapie. Aveam 16 ani si am intrebat pe doamna care imi facea masaj: "Dar, credeti ca o sa mai reusesc vreodata sa alerg?" Doamna si-a sters o lacrima rapid din coltul ochilor. Eram inconjurata de copiii care mai de care mai bolnavi. Mi-a spus asa "Dumnezeu stie numai". Nu imi amintesc ce i-am mai spus sau nu, dar pot sa va spun ca acum ma intorc de la alergare. Tocmai mi-am dus fetita la scoala si am profitat pentru a face putin sport si am implinit unul din visele care pareau irealizabile in acea zi de primavara: AM ALERGAT. Ma uit in urma si nu pot decat sa multumesc lui Dumneazeu care a adus oameni si circumstante si a lucrat pentru ca eu sa pot azi alerga. Pentru mine e o minune. Atat mi-as dori sa o pot imbratisa pe doamna aceea, acum, dupa 17 ani si sa ii spun : "da , Dumnezeu stie" :)

Trecem atat de rapid peste lucruri "marunte". Poate, ca daca nu pierdeam vreodata capacitatea de a folosi picioarele cum trebuie, nu as stii acum cat de importante sunt.

Asa ca azi, va provoc sa inchideti ochii si sa va ganditi la catreva "lucruri marunte" de care va bucurati azi. Luati-le ca o binecuvantare. Utilizati-le si fiti bucurosi, suntem binecuvantati.

Sa nu asteptam sa pierdem un lucru pentru a fi multumitori pentru el...Incepe aceasta zi zambind. Faptul ca te-ai ridicat din pat azi, e o binecuvantare; faptul ca ai familie care sa te imbratiseze si copii care sa te cuprinda cu manutele lor, e o binecuvantare; faptul ca poti sa alergi, e o binecuvantare...

Va provoc sa faceti ceva frumos azi, si sa simtiti acel miros al binecuvantarii. Fiti binecuvantare pentru altii, insa fiti binecuvantare si pentru voi, fiindca nu putem sa fim o binecuvantare pentru altii, atata timp cat nu suntem pentru noi. Zabiti mult azi, imbratisati si mai mult, faceti ceva ce va place si nu lasati gandirea si lucrurile negative sa va inegreasca ziua. Suntem binecuvantati si Dumnezeu ne-a cuprins cu atatea binecuvantari, folositi-le din plin si bucurati-va de tot ce v-a daruit. 

O zi plina de zambete va doresc !

PS: am inceput aceasta sectiune putin mai diferit. Va veni o zi in care voi scrie intreaga poveste aici, insa sper ca experientele din aceasta sectiune sa va ajute in viata de zi cu zi. Ma bucur de fiecare persoana care citeste pe aici si doresc ca Dumnezeu sa va binecuvinteze !

Azi...fii recunoscator pentru un lucru "marunt"
Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article